کد خبر 1821267
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۹:۴۴
ادعای ترامپ: ایران آتش‌بس را نقض کرده است

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که ایران یک کشتی را در تنگه هرمز هدف حمله پهپادی قرار داده و آتش‌بس را نقض کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از الحدث، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که ایران توافق آتش بس را نقض کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران دست‌کم ۴ پهپاد به سمت کشتی‌های درحال عبور از تنگه هرمز شلیک کرد. یکی از پهپادها برخورد محکمی با عرشه بالایی یک کشتی باری بسیار گران‌قیمت داشت.

خسارت وارد شد اما کشتی توانست به مسیرش ادامه دهد. ما ۳ پهپاد دیگری را ساقط کردیم. واضح است که این نقض توافق آتش‌بس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    خدا رو شکر بهترین خبری بود که دادی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس